Po tym jak szafiarki, jutuberzy i modowi blogerzy poddali ocenie kolekcje Karela Gotta, Hansa Klossa czy Schleswiga Holsteina już nic nie będzie takie samo. Zwłaszcza w internecie.

Sieć odpowiedziała na merytoryczne popisy „znawców mody” we właściwy sobie sposób – szyderstwem. Pokłosie prowokacji Filipa Chajzera (przyczytasz o tym tutaj) to masa radosnych memów.

W ten sposób Hans Kloss trafił na okładkę Vogue`a, a na Facebooku powstała nowa modowa marka – Schleswig Holstein Wear – specjalizująca się głównie w mundurach. W dodatku z II Wojny Światowej. Mówiąc krótko, kolekcja bardzo niszowa.

Zobaczcie prześmiewcze „modowe” memy.

Hans Kloss trafił na okładkę Vogue`a (FOTO)

Hans Kloss trafił na okładkę Vogue`a (FOTO)

Hans Kloss trafił na okładkę Vogue`a (FOTO)

Hans Kloss trafił na okładkę Vogue`a (FOTO)