Robert Lewandowski jest ostatnio na ustach wszystkich kibiców i komentatorów piłki nożnej. Zaliczył doskonały rok, zdobywając hurtowo klubowe trofea i indywidualne wyróżnienia. Nic dziwnego, że zabiegają o niego kolejni reklamodawcy. Właśnie ogłoszono, że został nowym ambasadorem marki 4F.

Lewandowski na najwyższej fali

Robert Lewandowski ma za sobą najlepszy rok w karierze. Mimo pandemii z pewnością będzie doskonale wspominał 2020 rok, bo udało mu się zdobyć potrójną koronę z Bayernem Monachium. Po raz kolejny wygrał Mistrzostwo Niemiec, Puchar Niemiec, a także – po raz pierwszy – Ligę Mistrzów. Do trofeów klubowych doszły indywidualne wyróżnienia, bo Lewandowski jest głównym architektem sukcesu Bayernu. Został najlepszym strzelcem roku 2020 na świecie z 45 bramkami oraz wygrał tytuły  takie jak:

–  piłkarz roku FIFA,

– król strzelców Bundesligi i Ligi Mistrzów,

– piłkarz roku na gali Globe Soccer Awards,

– piłkarz roku w Niemczech,

– sportowiec roku w Polsce,

– piłkarz roku przyznany przez niemiecki magazyn„Bild”,

– piłkarz roku przyznany przez hiszpańską gazetę „Marca”,

– piłkarz roku przyznany przez brytyjski dziennik „The Guardian”.

Niestety nie dostał Złotej Piłki od „France Football”, bo zeszłoroczną edycję odwołano przez pandemię.

Czy utrzyma dobrą passę?

Co więcej, Lewandowski dalej świetnie gra i ma szansę na imponujące osiągnięcia także w tym sezonie i roku. Zdobył niedawno 21. bramkę w sezonie ligowym jako pierwszy w historii po zaledwie 16 kolejkach, pobijając rekord Gerda Muellera! Teraz goni jego słynny rekord. Musiałby strzelić więcej niż 40 goli w Bundeslidze, by wpisać się złotymi głoskami w historii niemieckiej i światowej piłki. STS przyjmuje na to zakłady – obecny kurs to 2,75 na to, że się Lewemu uda, i 1,40 na to, że nie. Liga trwa w najlepsze, można dalej obstawiać ten zakład, korzystając przy okazji z promocji w STS.

Nowa współpraca – kontrakt reklamowy z 4F

Poza boiskiem Lewandowskiemu wszystko układa się tak świetnie jak na nim. Został właśnie ambasadorem marki odzieżowej 4F. W marcu zaprezentowana zostanie pierwsza kolekcja multifunkcyjnych ubrań sygnowana nazwiskiem Lewandowskiego. Jak komentuje zawodnik:

„Od lat zachęcam dzieci, młodzież i dorosłych do aktywności fizycznej – i nie mam na myśli tylko piłki nożnej, ale regularny ruch i zdrowy styl życia. To jest to, co łączy mnie z 4F – zachęcamy wszystkich do uprawiania sportu w taki sposób, w jaki mogą i lubią. Łączą nas nie tylko wspólne cele, ale i wartości, i to właśnie one budują silną drużynę. Wierzę w siłę, wzajemną motywację płynącą ze spójnej i zwartej drużyny – jako zawodnik i kapitan. Bez względu na to, gdzie gram, wiem, że zawsze reprezentuję Polskę. Cieszę się, że mogę pracować z polską marką i wierzę, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej.”

Z pozyskania takiej gwiazdy jako swojego ambasadora zadowolony jest oczywiście zarząd OTCF, grupy stojącej za marką 4F. Opinię o kontrakcie wyraził Igor Klaja, prezes zarządu OTCF i założyciel marki 4F:

„Jesteśmy pewni, że współpraca z takim autorytetem jak Robert Lewandowski pozwoli zainspirować i  zachęcić jeszcze więcej osób do rozpoczęcia przygody ze sportem.”

Marka 4F

Marka 4F należy do grupy OTCF, założonej w roku 1995, i jest brandem generującym połowę obrotów firmy, które w zeszłym roku wyniosły 400 mln euro. Marka powstała w Polsce w 2003 roku i obecnie ma sieć ponad 300 sklepów w systemie własnościowym i franczyzowym. Jest także dostępna w 42 innych krajach poprzez tysiące punktów. 4F jest mocno obecne w świecie sportu – dzięki współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim przygotowuje stroje na letnie i zimowe Igrzyska Olimpijskie, a do jej ambasadorów należą:

– siatkarz i reprezentant Polski Wilfredo Leon,

– tenisista Łukasz Kubot,

– biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk,

– lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek,

– trenerka, a prywatnie żona Roberta Lewandowskiego – Anna Lewandowska.

Teraz zatem reklamowanie 4F będzie rodzinnym, dodatkowym zajęciem państwa Lewandowskich.

Wartość reklamowa Lewandowskiego

Robert Lewandowski prezentuje ogromną wartość reklamową z racji swoich sukcesów. To najlepszy obecnie polski piłkarz i nie widać, by prędko miało się to zmienić. Lewandowski najlepszy moment kariery przeżywa właśnie teraz, ale w reklamach występuje już regularnie od około dziesięciu lat, gdy zaczęło być o nim głośno. Aktualnie jest międzynarodowym ambasadorem marki Huawei, niektórych marek koncernu Protecter&Gamble, np. Gillette, napojów Oshee, a także sieci komórkowej T-Mobile Polska. Firmował reklamy na 65-lecie Totalizatora Sportowego. Ponadto można kupić produkty stworzone od podstaw w oparciu o jego wizerunek: kawę RL9 i napój funkcjonalny dla sportowca RL9pro produkowany przez Oshee Polska.

 

Zakłady bukmacherskie związane są z ryzykiem. Zauważyłeś u siebie objawy uzależnienia – skontaktuj się z instytucjami oferującymi pomoc w wyjściu z nałogu hazardowego. Zawieranie zakładów lub udział w innych grach hazardowych na stronach internetowych firm, które nie posiadają licencji Ministerstwa Finansów na ich prowadzenie, jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi.
 
Tekst pozaredakcyjny, opracowany przez Piotra Krzysztoń