Zarówno maseczki w płachcie, jak i zespół BTS to wręcz koreańskie dobro narodowe. Lider tych produktów pielęgnacyjnych w Korei prowadzi aktywną kampanię reklamową i nie da się ukryć, że jej istotnym elementem jest influencer marketing. Marka nawiązała ostatnio współpracę z zespołem BTS, w ramach której powstała limitowana seria masek w płachcie Mediheal BTS Edition.

BTS – kim są koreańscy przedstawiciele K-popu?

BTS, czyli Bangtan Sonyeondan (w tłumaczeniu angielskim Beyond The Scene), to koreański zespół K-popowy. Z kolei K-pop to gatunek muzyki, który łączy w sobie m.in. elementy dance-popu, ballady popowej, rocku, jazzu, bluesa, a nawet muzyki klasycznej. Warto w tym miejscu dodać, że K-pop z biegiem czasu stał się także subkulturą, która cieszy się ogromną popularnością wśród młodzieży całego świata.

BTS to boysband składający się z siedmiu młodych mężczyzn, który od pewnego czasu bije rekordy wyświetleń w serwisie YouTube. Utwory, które wykonuje, są oglądane po kilkadziesiąt milionów razy, a bilety na ich koncert rozchodzą się jak świeże bułeczki. Warto dodać, że BTS może pochwalić się wieloma nagrodami, m.in. statuetkami American Music Award czy Billboard Music Award. I choć zespół powstał w 2013 roku, to nadal znajduje się na szczycie najbardziej wpływowych osobistości w Korei.

BTS swoją popularność w ogromnym stopniu zawdzięcza aktywności w mediach społecznościowych, a także muzyce o tematyce bez tabu, która jest otwarta na każdego, bez względu na to, co wyznaje, skąd pochodzi oraz jaką ma orientację seksualną.

Członków zespołu wyróżnia oryginalne podejście do mody oraz dbałość o cerę – choć to jest akurat cecha charakterystyczna praktycznie każdego Koreańczyka. Z pewnością ten fakt sprawił, że marka Mediheal zdecydowała się na współpracę z Beyond The Scene. Kolaboracja obu koreańskich gigantów zaowocowała limitowaną serią masek w płachcie Mediheal BTS Edition.

Maseczki Mediheal – wyjątkowy sekret koreańskiej pielęgnacji

Mediheal specjalizuje się w tworzeniu produktów pielęgnacyjnych. Marka nieustannie się rozwija, prowadząc badania i skutecznie przenosząc technologie zasięgnięte z medycyny estetycznej na poziom systematycznej pielęgnacji. Dzięki temu jest kreatorem trendów w kategorii masek w płachcie od ponad 10 lat.

Co jeszcze wyróżnia produkty tej koreańskiej firmy? Przede wszystkim wysoka skuteczność i atrakcyjne ceny. Co więcej, profesjonalne maski w płachcie od Mediheal są bezpieczne i przebadane dermatologicznie. Do produkcji tych kosmetyków pielęgnacyjnych wykorzystywane są wyłącznie bezpieczne dla skóry składniki.

Za co kochamy koreańskie maseczki w płachcie?

Maseczki w płachcie składają się najczęściej z bawełnianego lub celulozowego płatka nasączonego serum. Warto pamiętać o tym, że płachta jest równie ważna co esencja, ponieważ to właśnie ten materiał stanowi rolę tarczy i sprawia, że serum pozostaje na skórze i przenika do jej głębszych warstw.

Maseczki Mediheal mają formę płachty i są wyposażone w otwory na usta, oczy i nos. Maski w płachcie stosuje się zazwyczaj od 10 do 20 minut. Na rynku dostępne są produkty dla każdego rodzaju cery, charakteryzują się jednak ukierunkowanym działaniem, m.in. nawilżającym, rozświetlającym czy oczyszczającym.

mediheal

BTS i Mediheal – współpraca dwóch koreańskich gigantów

Współpraca BTS i Mediheal zaowocowała pielęgnacyjną i hipoalergiczną maską z naturalnej bawełny, która idealnie przylega do skóry i jest jedwabiście miękka. W składzie maski znajduje się olejek z drzewa herbacianego i lawendy, a także ekstrakty z szałwii, groszku czy rumianku. Maseczki BTS EDITION to zestaw ośmiu masek w płachcie. Na opakowaniu siedmiu produktów znajdują się członkowie zespołu, a na ósmym widnieje zdjęcie grupowe boysbandu. Ta szata graficzna z pewnością przyciągnie do zakupu wszystkich fanów BTS.

Nie da się ukryć, że Koreańczycy przykładają ogromną wagę do swojego wyglądu, zwłaszcza celebryci. Ich porcelanowa cera to zasługa przede wszystkim koreańskiej pielęgnacji. Z roku na rok staje się ona coraz popularniejsza nawet w najdalszych zakątkach świata.

 

Artykuł sponsorowany