Dereszowska i Strasburger walczą o odzyskanie ogromnych pieniędzy z Cinkciarz.pl. Firma odpowiedziała!
"Wywrócenie do góry nogami całej działalności firmy" - czytamy w oświadczeniu.
Anna Dereszowska poinformowała dzisiaj na Instagramie, że padła ofiarą oszustwa finansowego i straciła ogromny majątek. Aktorka miała przelać dużą kwotę na konto firmy Cinkciarz.pl w celu przewalutowania, jednak do dziś nie otrzymała pieniędzy. Jak przyznała, wielokrotnie kontaktowała się z infolinią firmy, ale bezskutecznie. Gdy w końcu otrzymała odpowiedź, spółka wniosła o zawarcie ugody i odroczenie wypłaty majątku aktorki. Dereszowska poinformowała, że „weszła już na drogę sądową” z Cinkciarz.pl oraz wezwała kantor do „uczciwego zakończenia sporu ze mną oraz innymi poszkodowanymi”.
Szybko okazało się też, że aktorka nie jest jedyną poszkodowaną przez firmę – wśród wielu ofiar znalazły się również inne gwiazdy polskiego show-biznesu, w tym między innymi Karol Strasburger, który stracił aż 30 tysięcy złotych.
Anna Dereszowska straciła MAJĄTEK ŻYCIA. Ostrzega fanów przed nieuczciwą firmą!
Cinkciarz.pl odpowiada na zarzuty o oszustwa finansowe i przetrzymywanie pieniędzy klientów
Teraz serwis Cinkciarz.pl udzielił komentarza serwisowi tvn24 i przekazał, że „wszystkie transakcje wymiany walut zostaną zrealizowane”:
Bardzo przepraszamy wszystkich klientów, w tym Panią Annę, za opóźnienia. Nieustannie pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną funkcjonalność – przekazano.
W dalszej części komunikatu podkreślono, że opóźnienia są związane z blokadami nakładanymi przez banki: „Od początku działalności Cinkciarz.pl (2010 r.) banki systematycznie i celowo blokowały środki finansowe naszej spółki, przetrzymując ponad 1,4 miliarda złotych w różnych walutach, takich jak euro, dolary i funty brytyjskie. Odmowy i opóźnienia banków w realizacji transakcji uderzały w płynność finansową Cinkciarz.pl i podważały zasady uczciwej konkurencji na polskim rynku finansowym”.
Joanna Moro OSZUKANA! Straciła oszczędności życia: „Budzisz się niemal bez niczego”
Dalej wskazano, że bezpośrednim powodem obecnej trudnej sytuacji firmy była wymuszona przez Komisję Nadzoru Finansowego w maju 2024 roku rezygnacja ze współpracy z dotychczasowym agentem, który „od lat z sukcesem obsługiwał wpłaty i wypłaty użytkowników”:
Powodem cofnięcia zezwolenia były nie tyle naruszenia przepisów, ile radykalna i niczym nieuzasadniona zmiana podejścia Komisji, która przez lata nie zgłaszała zastrzeżeń do sposobu przechowywania środków klientów. Realizacja narzuconych przez KNF wymagań spowodowała konieczność całkowitej przebudowy wykorzystywanej przez spółkę infrastruktury IT. De facto spowodowała ona wywrócenie do góry nogami całej działalności firmy.
Na koniec firma zapewniła, że robi wszystko, co w jej mocy, by wywiązać się z zaległości i jak najszybciej wyeliminować problemy techniczne:
Złożyliśmy do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego skargę na decyzję KNF. Zapowiadamy też działania prawne na terenie Stanów Zjednoczonych. Podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby wyegzekwować swoje prawa, zatrzymać skutki destrukcyjnych decyzji KNF i wycofać je z obrotu – przekazano tvn24.pl
Klaudia Halejcio oszukana na ogromną kwotę! Wszystko przez remont willi za 9 milionów złotych