Marka Born2be.pl zaprosiła Małgorzatę Rozenek-Majdan do udziału w kampanii swojej najnowszej kolekcji na jesień 2020. Gwiazda przenosi nas w świat hipisowskiej bohemy 70. ubiegłego stulecia. Jak przyznają twórcy pomysłu, wybór twarzy kampanii był oczywisty: Małgorzata Rozenek-Majdan to charyzmatyczna osobowość pewna siebie, swoich wartości i przekonań.

Małgorzata Rozenek-Majdan w jesiennej kampanii Born2be

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Hasło „Mów Do Mnie Teraz” to nawiązanie do słynnych słów, jakie wypowiedziała Małgorzata Rozenek-Majdan w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. W kampanii Born2Be.pl hasło nabiera innego znaczenia. „Mów Do Mnie Teraz” odzwierciedla bardzo aktualną potrzebę kontaktu z drugim człowiekiem. Pragniemy nie tyle patrzeć, ale usłyszeć głos, który nas zainspiruje. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy sobie niepewnie w oczy, podczas gdy resztę twarzy zasłaniały nam maseczki. Teraz, kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Nadszedł czas słuchania, wzajemnego inspirowania się i działania!

rozenek

born2be

Jak widać, Małgorzata Rozenek-Majdan świetnie odnalazła się w takiej stylistyce. W jesiennej kolekcji królują stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu hippie. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Klimat lat 70. obecny jest również w obuwiu. Botki, kowbojki czy długie kozaki to tylko kilka przykładów, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają stylowe dodatki: kapelusze i biżuteria vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule kojarzące się z nowojorskimi ulicami lat 70-tych.

jesień 2020

born2be.pl

 

Artykuł sponsorowany