MRM Drama nie należy do Małgorzaty Rozenek? Kolejna drama!
Jedna z influencerek nie rozumie, dlaczego ubrania wykonane z poliestru są tak drogie!
Małgorzata Rozenek prężnie działa ze swoją marką odzieżową MRM Drama. W asortymencie znajdziemy głównie klasyczne ubrania: białe bluzki, czarne spodnie, czy damski garnitury. Celebrytka cały czas podkreśla, że stawia na elegancję i funkcjonalność.
Nie uwierzycie, kto pomagał Małgorzacie Rozenek przy marce „Mrs. Drama”
Małgorzata Rozenek – MRM Drama
Sklep MRM Drama pół roku temu doczekał się pierwszego stacjonarnego butiku w centrum Warszawy, a to oznacza, że na ich produkty musi być spore zapotrzebowanie. Natomiast nie brakuje ciągłych „dram” związanych ze sklepem.
Ostatnio pod jednym z postów na Instagramie internauci zarzucili Małgorzacie Rozenek kopiowanie projektów z sieciówek:
- Kopia sukienki z Mosquito – zwrócili uwagę internauci.
- Mam wrażenie że Pani nie tworzy a kopiuje
- ZARA lepsza i tańsza – grzmią w komentarzach.
Teraz znów zrobiło się głośno o marce MRM Drama. Jedna z influencerek Katarzyna Daniłko postanowiła sprawdzić firmę celebrytki – odkryła, że po pierwsze nie należy do Małgorzaty Rozenek- Majdan, a niejakiego Tomasza Tałady. Po drugie marka oferuje ubrania po bardzo wysokiej cenie wykonane głównie z poliestru.
OMG! Małgorzata Rozenek wyszła z domu w TAKICH butach. Są warte 2 tysiące złotych
Katarzyna Daniłko wysłała list do firmy, w którym prosi o wyjaśnienia. Tłumaczy, że na stronie internetowej sklepu właścicielem MRM Drama jest Pan Tomasz Tałady Euro Karton PPH:
Zasugerowano mi, iż ta firma (EURO KARTON PPH) była również zaangażowana w proces powstania marki Le Collet (Mai Bohosiewicz) – czytamy.
Katarzyna Daniłko podkreśla, że nie ma w tym nic złego, ale marka jest prezentowana w mediach społecznościowych jako należąca jedynie do Małgorzaty Rozenek:
Przedstawia fakty w różnych wywiadach, że jest jedynym i wyłączonym autorem kreatywnych aspektów brandu począwszy od nazwy, kończąc na wszystkich projektach – pisze Daniłko.
Małgorzata Rozenek otworzyła MARKĘ MODOWĄ. Sprawdziliśmy ceny