Jessica Mercedes WRÓCIŁA na Instagram. „Może nie powinnam mieć marki odzieżowej i się do tego nie nadaję”
Blogerka przyznała, że ostatnie dni dały jej w kość.
Od kilku dni bardzo głośno jest o Jessice Mercedes i jej marce odzieżowej Veclaim, która nie cieszy się teraz dobrą passą. Chodzi o aferę, jaka wybuchła po tym, jak stylistka Karolina Domaradzka, pokazała jeden z t-shirtów, który kupiła u Jessici. Mimo zapewnień blogerki, że wszystkie ubrania jej marki są szyte w Polsce, okazało się, że koszulki z kolekcji basic, mają metki marki Fruit of the Loom, która produkuje swoje produkty w Maroko.
Jessica Mercedes po aferze wróciła na Instagram
Wielką aferę wokół blogerki i jej marki skomentowało wielu celebrytów, ekspertów, a także prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Tomasz Chróstny. Marka Veclaim natychmiast zaczęła się bronić i wydała oświadczenie, jednak nie wszystkich ono przekonało. Część osób od razu zaczęła odsprzedawać ubrania zakupione u Jessici.
Cała sytuacja spowodowała, że blogerka, która jest niezwykle aktywna w mediach społecznościowych, gdzie obserwuje ją blisko milion osób, na kilka dni zniknęła z Instagrama. W końcu wróciła i zabrała głos. Na Instastories ponownie przepraszała swoich klientów, obserwatorów i wszystkich, którzy zostali urażeni.
Jessica Mercedes wystosowała OŚWIADCZENIE. Fani: „Nie kupuję tego”
Przepraszam, że mnie tu nie było przez ostatnie kilka dni… One mnie naprawdę mocno dojechały i musiałam się nad tym wszystkim zastanowić (…) Przede wszystkim chciałam was przeprosić. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Velaim jest podpisane moim nazwiskiem i ja biorę to wszystko na klatę, to jest moja wina. To jest mój błąd przedsiębiorcy. Muszę działać transparentnie. Jeśli coś wprowadzamy, jako półprodukt i tworzymy z niego swój produkt, teraz wiemy, że wszystko trzeba komunikować jawnie. Być transparentnym – mówiła.
Jessica Mercedes zamknie swoją markę?
Jessica Mercedes przyznała, że dopiero teraz widzi, że podjęła złe decyzje. Dodała też, że zastanawia się, czy dalej powinna prowadzić swoją markę, bo ma wrażenie, że nie ma doświadczenia i się do tego nie nadaje. Na koniec poinformowała, że akceptuje wszystkie zwroty produktów marki Veclaim.
Teraz z perspektywy czasu wiem, że to była zła decyzja. Ja się pod tym podpisuję. Muszę to wziąć na klatę. To była dla mnie naprawdę gorzka lekcja i myślę, że czas wyciągnąć z tego wnioski. Ja jestem duszą kreatywną, ale jeśli ja nie potrafię być dobrym przedsiębiorcą i pilnować czegoś od A do Z, to może nie powinnam się tym zajmować i powinnam zamknąć swoją markę. To jest lekcja dla mnie, że może nie powinnam mieć marki odzieżowej i się do tego nie nadaję. Nie mam w tym doświadczenia, zostały poczynione złe kroki.
ZOBACZ TEŻ:
Maffashion o akcji z Jessicą Mercedes. Stanęła po stronie koleżanki?
Tak Jessica Mercedes tłumaczyła nam kilka miesięcy temu, dlaczego jej marka jest tak DROGA
Jessica Mercedes namawia fanów, by pisali w komentarzach PEŁNE ZDANIA, bo Instagram tnie jej zasięgi