W londyńskim mieszkaniu na 34 pietrze trwała właśnie urodzinowa impreza, gdy znajomy z dzieciństwa Liama Payne, Andy Samuel,wyszedł na balkon i postanowił podkręcić ogrzewanie.

Niestety, coś poszło nie tak – nastąpiła eksplozja!

Na szczęście Liam wykazał się prawdziwym bohaterstwem – przedarł się przez płomienie i polewał kolegę wodą.

Ojczym poszkodowanego, Matthew Baker, powiedział w rozmowie z the Mirror:

– To, co się stało, było okropne. Z moim synem nie jest dobrze. Rozmawiałem z Liamem przez telefon i wszystko mi opowiedział. Jest źle, ale mogło być jeszcze gorzej.

Jak informuje Daily Mail, pożar gasiło aż 35 strażaków, a balkon został zniszczony w 80%.

Liam, gratulujemy odwagi i szybkiej reakcji!

&nbsp

Liam Panye z One Direction uratował płonącego kolegę

Liam Panye z One Direction uratował płonącego kolegę