Nie od dziś wiadomo, że mamy czasy, gdy epatowanie logotypem nie jest już czymś tandetnym – a świadczy o statusie. Nastolatkowie kompletne oszaleli na punkcie luksusowych marek. 17-letni youtuber ze Ślaska przyjechał do Warszawy i nagrał filmik pod Złotymi Tarasami pokazujący, ile pieniędzy mają na sobie nastolatkowie. Będziecie zaskoczeni.

KOSZMAR! Nastolatki kupują toksyczne wypełniacze, a później wstrzykują to w TWARZ (Drastyczne zdjęcia)

Ile „pieniędzy”mają na sobie nastolatkowie przesiadujący pod Złotymi Tarasami?

Popularny youtuber – Piotr Czupryn z Ustronia Śląskiego prowadzi swój kanał na platformie YouTube, gdzie regularnie udostępnia filmiki. Chłopakowi już udało się zebrać kilkanaście tysięcy subskrypcji. Na jego kanale ukazał się najnowszy odcinek zatytułowany „How much is your outfit„. Nastolatek postanowił sprawdzić, jak ubiera się młodzież, która przesiaduje przed Złotymi Tarasami. Kurtka za prawie 9 tysięcy, zwykła bluzka za 1200 złotych, ale wszystko oczywiście z „popularną” metką. Takimi ubraniami pochwalili się nastolatkowie mieszkający w stolicy.

Dzisiejszy konsumpcjonizm, ta pogoń za więcej, mocniej, szybciej, spowoduje wzrost osób chorych na depresje. Bo jak, nie daj Boże, tata albo mama zejdą z tego świata, to jak takie dziecko odnajdzie się w H&M-owej rzeczywistości? – komentuje całą sprawę dziennikarz Bartek Fetysz

YouTuber

Fot.Screen z filmiku na kanale czuuX

Następny odcinek „How much is your outfit” Warszawa zaskoczyła mnie outfitami, odcinek jest gruby- miłego oglądania” – napisał Piotr w opisie pod filmikiem

Jako pierwszy swoją stylizację zaprezentował chłopak z kominiarką na twarzy. Po kolei zaczął wyliczać jakich marek, i w jakiej cenie nosi ubrania.

Od góry może. Mask volne 500, bag dior’a 11 tysięcy, kurtka 9 tysięcy, sweter Moncler’a 2 tysiące, t-shirt 1,2 tys – chwalił się do kamery nastolatek

DZIECKO CHOINKA.Komentarz: Bartek FetyszCzy to jest dzisiejsza norma? Chyba ludzkość musi się wyjebczo zderzyć ze…

Gepostet von Bartek Fetysz am Donnerstag, 6. Februar 2020

Podsumowując, cała stylizacja wynosiła około 31 300 zł. Jest to ogromna suma, jeżeli pomyślimy, że mówimy jedynie o ubraniach. Konsumpcjonizm i materializm kompletnie zawładnął młodymi osobami, które chcą ubierać się jak ich idole.

Od kiedy sztuką jest ubranie się w metki od stop do głów? Dzisiaj robią to tylko zakompleksione wieśniaki. (…) Otagowanie logo to nie synonim luksusu. To syndrom umysłowej biedy, wielkiej jak przedwojenna wanna i pragnienia by ją wypełnić – pisze mocno o szpanowaniu logotypami dziennikarz

Cały filmik możecie zobaczyć TUTAJ

Strony oferujące chińskie „zamienniki” – inaczej zwane zwykłymi podróbami przeżywają swój renesans. Nastolatkowie tak bardzo są zdesperowani, by nie odstawać od reszty i mieć swag, że kupują na potęgę podróbki.

Kiedy dajesz szesnastolatkowi na urodziny Porshe, to później nie będzie on zadowolony z jakiegoś Fiata. Tak własnie wychowuje się na świecie darmozjady – podsumowuje Fetysz

Zakupy

Fot.Istock

Co myślicie o chwaleniu się markowymi ubraniami za taki pieniądze?

ZOBACZ WIĘCEJ:

Tak wyglądała Joanna Opozda jako nastolatka. Aktorka prawie nic się nie zmieniła! (FOTO)

Ta nastolatka długo z tym WALCZYŁA. Teraz się nie wstydzi

Oliwia Bieniuk pokazała kreację na STUDNIÓWKĘ. Nastolatka ma ŚWIETNY styl