Natalia Kukulska została ambasadorką nowego modnego miejsca na mapie Warszawy
Gwiazda pojawiła się na otwarciu salonu Quality House of Beauty.
W Warszawie powstało nowe miejsce, które z pewnością powinna odwiedzić każda fanka (i fan!) zdrowego stylu życia i dbania o urodę na najwyższym poziomie. 22 września 2020 mieliśmy okazję poznać nową ofertę salonu urody Quality House of Beauty. Zobaczcie relację z wydarzenia i sprawdźcie, dlaczego Natalia Kukulska zdecydowała się na medialne wsparcie właśnie tego miejsca.
Wielkie otwarcie salonu Quality House of Beauty
Zgromadzonych na uroczystej inauguracji gości powitały: właścicielka salonu Natalia Diaczuk, ambasadorka salonu, popularna wokalistka i producentka Natalia Kukulska oraz Małgorzata Mikulik, właścicielka Agencji Eventage odpowiedzialnej za organizację tego wydarzenia. Podczas uroczystości nie zabrakło tak znanych twarzy, jak Ania Lucińska, Magda Antosiewicz z ThirtyFashionBlog, Natalia Jakuła, Ania Sokołowska (Ania_Fitness), „polski Ken” – Michał Przybyłowicz, Gabriel Seweryn, Rafał Grabias, Agnieszka Mrozińska, Krystian Kukułka, Marco Bocchino, Kasia Grabowska-Kupidura, Jacek Bonecki, Laura Samojlowicz i wielu innych gości.
Kompleksowa pielęgnacja od stóp do głów
Nic dziwnego, że Natalia Kukulska postanowiła zostać ambasadorką salonu Quality House of Beauty. Całoroczne zabiegi na twarz i ciało z użyciem luksusowych kosmetyków Yellow Rose, Repechage, is Clinical, BIJO, Obagi, Yonelle oraz Vagheggi to tylko część usług, z jakich mogą skorzystać klienci salonu. Można też liczyć tu na wsparcie trychologa, wykonać perfekcyjny manicure i pedicure, a także skorzystać z usług rehabilitacyjnych. To jednak nie wszystko!
W nadchodzącym sezonie Quality House of Beauty wprowadza kilka interesujących nowości. Pierwszą z nich jest kompleksowa, trzyetapowa FIT Metamorfoza pod okiem Małgorzaty Mikulik – pasjonatki aktywnego stylu życia, fitness, podróży i fotografii. Program jest autorskim pomysłem Małgorzaty i stanowi połączenie zabiegów pielęgnacyjnych z konsultacją dietetyczną, a także rekomendacją odpowiednich ćwiczeń i aktywności fizycznej. Dwa pierwsze segmenty obejmują konsultacje on-line i osobiste, a także zabiegi na twarz i ciało. Program można rozwinąć o trzeci etap obejmujący 7-10 dniowy wyjazd z programem motywacyjnym diety oczyszczającej, ćwiczeń oraz aktywności sportowych, a nawet warsztatem fotograficznym i dokumentacją zdjęciową programu.
Drugą nową propozycją jest pielęgnacja cery i urody dla 10-14 letniej młodzieży w okresie dojrzewania. Praca na specjalnie opracowanej formule i kosmetykach skupia się na rozwiązywaniu nastoletnich problemów z cerą.
Salon wzbogacił ponadto swoją ofertę o zabiegi najnowszym laserem odmładzającym P.L.E.A.S.E, męską strefę Quality i cykl zabiegów przeznaczonych specjalnie dla mężczyzn, terapię ozonową oraz kroplówki witaminowe.
Autor zdjęć z otwarcia salonu Quality House of Beauty: Jacek Bonecki
Artykuł sponsorowany