Na Instagramach polskich gwiazd pojawiły się posty o treści typu: „chwilowo znikam z Instagrama, wrócę później” oraz hashtagiem #dziennau. O co chodzi? To kampania Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań USG.

Dlaczego Małgorzata Rozenek-Majdan rozwiodła się z mężem? Gwiazda odpowiedziała!

Gwiazdy publikują posty z hashtagiem #DziennaU

Do akcji dołączyła m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan, Anna Markowska, Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw i Aleksandra Hamkało. Znikają one ze swoich kanałów w mediach społecznościowych na jeden dzień i informują o tym fanów. W akcji chodzi o to, żeby dodać do swojego kalendarza „Dzień na U”, czyli czas, w którym pójdziemy i zrobimy USG piersi.

Avon w ramach tej kampanii dofinansował aż 10 tysięcy badań USG piersi. Możecie się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce.

Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi – podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.

ZOBACZ TAKŻE:

Małgorzata Rozenek wyznaczyła datę ADOPCJI dziecka

Małgorzata Rozenek w zjawiskowej sukience zwiedza Rzym. Nie wszystkim spodobały się jej BUTY

 

Małgorzata Rozenek-Majdan

Małgorzata Rozenek-Majdan Fot.AKPA

scena z: Joanna Jabłczyńska, SK:, , fot. Baranowski Michał/AKPA