Miliarderka Kylie Jenner to jedna z najlepszych bizneswomen w branży, a może i aktualnie na świecie? Mając zaledwie 23 lata jest najlepiej zarabiającą „Kardashianką” i influencerką. Nic więc dziwnego, że postanowiła poszerzyć swoją działalność o coś nowego. A przecież niedawno pisaliśmy o jej planach stworzenia marki kostiumów kąpielowych… Już ma zastrzeżony znak towarowy Kylie Swim.

WOW! Kylie Jenner i Travis Scott wrócili do siebie. Teraz są w nietypowym związku

Kylie Jenner po cichu ogłosiła, że uruchamia markę dla dzieci, umieszczając na Instagramie urocze zdjęcie córki Stormi Webster w wannie i oznaczając @kyliebaby. Zweryfikowane konto jeszcze nic nie opublikowało i nie ma nawet zdjęcia profilowego, ale już zgromadziło prawie 600 000 obserwujących (Jak to możliwe?!). „Czas kąpieli z @kyliebaby” – napisała gwiazda reality show „Z kamerą u Kardashianów”.

Chociaż Jenner nie podała żadnych szczegółów na temat swojej nadchodzącej linii, w zeszłym roku złożyła wnioski o znak towarowy Kylie Baby w obszarach produktów do pielęgnacji skóry – takich jak kremy nawilżające, balsamy, olejki do ciała, żele do ciała i nie tylko – a także łóżeczek, wózków, toreb na pieluchy, nie butelki i odzież.

Jeśli jeszcze nie wiecie, to Kylie Jenner już sprzedaje płyny i sole do kąpieli, jako część swojej linii Kylie Skin, co być może wskazuje, że wkrótce możemy spodziewać się niezbędnych środków do kąpieli dla maluchów z logo Kylie Baby. Już widzimy akcję promocyjną @KylieBaby – Stormi w towarzystwie swoich 9 braciszków i siostrzyczek z rodziny Kardashian-Jenner. Media będą huczeć!

Modelka ujawnia, jak podle potraktowała ją Kylie Jenner: „Ona jest s*ką dla wszystkich”

A my jesteśmy przekonani, że produkty sygnowane Kylie Baby, będą sprzedawać się jak ciepłe bułeczki. A portfel Kylie powiększy się jeszcze bardziej… jeśli to w ogóle możliwe?!