Kim Kardashian wie jak zrobić zamieszanie. Do kampanii swojej marki SKIMS produkującej bieliznę zatrudniła cztery słynne modelki kojarzące się przez lata jako Aniołki Victorii Secret— Alessandrę Ambrosio, Candice Swanepoel, Heidi Klum i Tyra Banks.

Aniołki Victorii Secret w reklamie SKIMS

Jeszcze do niedawna Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, Heidi Klum i Tyra Banks chodziły po wybiegu prezentując skąpą bieliznę i kostiumy kąpielowe słynnej marki. Dziś aniołki zamiast koronek i stringów pozują w korygujących i bądźmy szczerzy, w mało seksownych zestawach od SKIMS, marki stworzonej przez Kim Kardashian.

Kim Kardashian zamyka jedną ze swoich firm i to przez Kanye Westa

„Kim Kardashian wybrała wszystkie cztery nazwiska do tej kampanii, ukazując siłę, energię i wieczny urok modelek za pomocą zdjęć, które odzwierciedlają trwałe dziedzictwo grupy” – czytamy w oświadczeniu marki.

Modelki mają na sobie specjalnie stworzoną kolekcję występującą „we wszystkich odcieniach skóry” obejmującą braletki, figi, bokserki i body. Marka chce przez to pokazać, że nawet takie „ideały” jak słynne aniołki zakładają modelującą bieliznę.

12 dni po porodzie Candice Swanepoel HEJTOWANA za duży brzuch

„Dzięki tej kampanii SKIMS oddaje hołd silnym, wpływowym kobietom, podkreślając prestiż kolektywu high fashion w strojach modelujących, dzięki którym wszystkie kobiety czują się jak ikony”. – czytamy.

Angażując słynne osobistości do sesji niewątpliwie Kim wie, co zrobić, by jej marka była szeroko komentowana w świecie. Zdjęcia z kampanii są  bowiem dziś szeroko omawiane. Was też zachęciły do kupna?