Lara Gessler ostatnimi czasy wywołała dużo szumu w Sieci. Celebrytka dostała lukratywny kontrakt reklamowy, swoim wizerunkiem zachęca polaków do zakupu… drzwi. Największe kontrowersje wzbudził slogan reklamowy, który brzmi „Miejsce kobiet jest w kuchni”. Paulina Młynarska (49 l.) postanowiła na swoim Instagramie ostro skrytykować udział córki Magdy Gessler w seksistowskiej reklamie.

Paulina Młynarska zgubiła dokumenty, telefon i PIENIĄDZE w podróży

Paulina Młynarska skrytykowała reklamę z Larą Gessler

Paulina Młynarska od lat jest zagorzałą feministką. Dziennikarka nie mogła pozostawić bez komentarza spotu reklamowego, w którym wzięła udział córka Magdy Gessler. Młynarska nie ukrywała, że jest bardzo zdenerwowana.

Jakim pączkiem jesteś? FIT pączkiem Ani Lewandowskiej czy WYPASIONYM pączuchem Magdy Gessler? (QUIZ)

Wkurzyłam się maksymalnie. Na Was kobiety. Na część z Was. Bowiem w związku z durną reklamą, w której znane babki bawią się z publicznością w żarciki pod hasłem „ Miejsce kobiety jest w kuchni” i w związku z tekstami nt. filmu i książki „365 dni mam u siebie na FB kolejne dyskusje, w których jak niepodległości bronicie pogardy i krzywdy WAM WYRZĄDZANEJ. Wyśmiewacie zaangażowanie w piętnowanie zachowań i stereotypów, które WAS KRZYWDZĄ. Co jest z Wami nie tak? – dopytuje dziennikarka

Dziennikarka w swojej wypowiedzi nie dowierzała, że kobiety mogą nie czuć się urażone tekstami, godzącymi w ich intelekt. Młynarska dopytywała, jak można bronić stereotypów, które są krzywdzące.

Lara Gessler

Lara Gessler już wyjaśniła, jakie przesłanie miało nieść hasło reklamowe. „Chodzi o to, że cokolwiek uchodzi za „babską” cechę czy domenę, to nie znaczy, że mamy się tego wyzbyć i robić tylko rzeczy, które nas wstawiają w męskie spodnie. To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i się to posiądzie” – wyjaśnia.

Paulina przypomniała swoim obserwatorom, że to dzięki zaangażowaniu i walce feministek, kobiety mają prawa wyborcze, czy równy dostęp do edukacji. Dziennikarka jest zdania, że kontrowersyjna reklama z Larą, jak i film Blanki Lipińskiej „365 dni” – w którym przedstawiony jest gwałt na kobiecie, utrwalają krzyczący stereotyp na temat kobiet.

Dajecie przy tym koncertowy popis niewiedzy na temat ruchu, który od 100 lat ( zaledwie) WAM UTOROWAŁ DROGĘ DO SZKOŁY I URNY WYBORCZEJ. Te dyskusje, o filmie romantyzującym gwałt, albo o idiotycznej, szkodliwej treści reklamowej, są super potrzebne, bo wpływają na to jak w przyszłości będzie przedstawiana kobieta w mediach i reklamie. A to modeluje konkretne zachowania, które mają bezpośredni wpływ na los konkretnych ludzi. Konkretnie: na to to czy spotka ich/je krzywda czy nie. Tymi ludźmi możecie być Wy! Tak trudno to zrozumieć?

Młynarska swoje zbulwersowanie tłumaczyła tym, że zależy jej by wizerunek kobiety przedstawiany w mediach był pozbawiony seksistowskich i krzywdzących stereotypów. Dodatkowo przypomniała, że wszystkie prawa kobiety zawdzięczają zagorzałym feministkom i działaczkom społecznym, które zapłaciły wysoką cenę za wyegzekwowanie takiego stanu rzeczy.

#otwórzsięnasiebie i znajdź siłę w swoich stereotypowych zachowaniachhttps://otworzsiena.pl/

Gepostet von Porta. Otwórz się na am Montag, 17. Februar 2020

Piszecie: „ Pani Paulino, po co te nerwy, ja tam wolę dystans i uśmiech, jestem spełniona jako kobieta”. Super!
Zapewne te wczesne feministki, dając się bić i zabijać, zamykać siłą w szpitalach psychiatrycznych, w więzieniach, lżyć, wyśmiewać, pozbawiać praw do opieki nad dziećmi, wszytko po to, żebyście dziś mogły „ się spełniać”, też powinny mieć przez cały czas swojej działalności uroczy i pełen dystansu uśmiech na ustach. Też byście im to poradziły? Poczytajcie sobie o cenie jaką zapłaciły kobiety, którym zawdzięczacie to, że nie jesteśmy już ( przynajmniej w części) traktowane jak gadający żywy inwentarz. I jaką cenę obecne działaczki na rzecz praw kobiet płacą nadal i jeszcze długo będą płaciły, zanim krzywda kobiet( i innych marginalizowanych grup) przestanie być jak powietrze, którym oddychamy. Wyobrażacie sobie, że będący przy zdrowych zmysłach, umiejący czytać i pisać czarnoskóry mieszkaniec USA nie wie kim był Martin Luther King? Tak widzę część z Was, niestety – zakończyła pesymistycznie Młynarska

View this post on Instagram

Wkurzyłam się maksymalnie. Na Was kobiety. Na część z Was. Bowiem w związku z durną reklamą, w której znane babki bawią się z publicznością w żarciki pod hasłem „ Miejsce kobiety jest w kuchni” i w związku z tekstami nt. filmu i książki „365 dni” mam u siebie na FB kolejne dyskusje, w których jak niepodległości bronicie pogardy i krzywdy WAM WYRZĄDZANEJ. Wyśmiewacie zaangażowanie w piętnowanie zachowań i stereotypów, które WAS KRZYWDZĄ. Co jest z Wami nie tak? Dajecie przy tym koncertowy popis niewiedzy na temat ruchu, który od 100 lat ( zaledwie) WAM UTOROWAŁ DROGĘ DO SZKOŁY I URNY WYBORCZEJ. Te dyskusje, o filmie romantyzującym gwałt, albo o idiotycznej, szkodliwej treści reklamowej, są super potrzebne, bo wpływają na to jak w przyszłości będzie przedstawiana kobieta w mediach i reklamie. A to modeluje konkretne zachowania, które mają bezpośredni wpływ na los konkretnych ludzi. Konkretnie: na to to czy spotka ich/je krzywda czy nie. Tymi ludźmi możecie być Wy! Tak trudno to zrozumieć? Piszecie: „ Pani Paulino, po co te nerwy, ja tam wolę dystans i uśmiech, jestem spełniona jako kobieta”. Super! Zapewne te wczesne feministki, dając się bić i zabijać, zamykać siłą w szpitalach psychiatrycznych, w więzieniach, lżyć, wyśmiewać, pozbawiać praw do opieki nad dziećmi, wszytko po to, żebyście dziś mogły „ się spełniać”, też powinny mieć przez cały czas swojej działalności uroczy i pełen dystansu uśmiech na ustach. Też byście im to poradziły? Poczytajcie sobie o cenie jaką zapłaciły kobiety, którym zawdzięczacie to, że nie jesteśmy już ( przynajmniej w części) traktowane jak gadający żywy inwentarz. I jaką cenę obecne działaczki na rzecz praw kobiet płacą nadal i jeszcze długo będą płaciły, zanim krzywda kobiet( i innych marginalizowanych grup) przestanie być jak powietrze, którym oddychamy. Wyobrażacie sobie, że będący przy zdrowych zmysłach, umiejący czytać i pisać czarnoskóry mieszkaniec USA nie wie kim był Martin Luther King? Tak widzę część z Was, niestety. #metoo

A post shared by Paulina Młynarska (@mlynarskapaulina) on

Oprócz Lary Gessler w reklamie wystąpiła m.in. Magdalena Różdżka i Gabi Drzewiecka.

Popieracie zdanie Pauliny Młynarskiej?

ZOBACZ WIĘCEJ:

OMG! Lara Gessler pokazała gołe POŚLADKI

Paulina Młynarska: Czuję się OSZUKANA i SKOPANA: magazyn Wprost pokazał jej ojca jako tyrana

SZOK! Magda Gessler zdradziła, która gwiazda WYNIOSŁA jedzenie z jej restauracji!

 

Lara Gessler

scena z: Lara Gessler, SK:, , fot. Podlewski/AKPA

Paulina Młynarska Alicja Nauman

Paulina Młynarska wraz z rodziną. Fot.AKPA

Paulina Młynarska

scena z: Paulina Młynarska, SK:, , fot. Baranowski/AKPA