Meghan Markle (38 l.) udaje się zachować niesamowitą sylwetkę. Po ciąży bardzo szybko Markle zrzuciła nadprogramowe kilogramy. Teraz dietetyczka księżnej Sussex ujawniła zaskakujący sekret jej szczupłej sylwetki. Koniecznie przeczytajcie do końca, gdyż nowy sposób odchudzania Meghan Markle nas trochę zdziwił.

Już wkrótce zobaczymy Meghan Markle w pracy. Oficjalnie wraca z urlopu macierzyńskiego

Dietetyk Meghan Markle zdradza, co jeść by chudnąć

Zarówno książę, jak i księżna Sussex a także księżniczka Eugenie zwerbowali do pomocy Gabrielę Peacock przed ich ślubem. Gabriela, dawniej modelka, obecnie popularna dietetyk gwiazd słynie z przyziemnego podejścia do żywienia. Zaleca, aby klienci spożywali pięć regularnych posiłków dziennie i utrzymywali zdrowy poziom cukru we krwi, aby pomóc w utracie wagi. Gabriela Peacock, która ułożyła dietę przedślubną Meghan, twierdzi, że ​​spożywanie łyżki jogurtu przed każdym posiłkiem może pomóc w odchudzaniu

To oznacza białko przy każdym posiłku, regularne przekąski i dobrą kompozycję posiłku – mówi dietetyk książęcej pary w rozmowie dla The Telegraph.

Twierdzi, że danie mleczne pomoże błyskawicznie spalić tłuszcz, oszukując ciało, zmniejszając skoki poziomu insuliny i cukru we krwi. Modelka, która została dietetykiem gwiazd, powiedziała w rozmowie dla  The Telegraph:

Mówię moim klientom, aby przed posiłkiem zjadali łyżkę jogurtu. Rozpoczynając posiłek od białka w przeciwieństwie do węglowodanów, zmniejszasz skoki poziomu insuliny i cukru we krwi, które pochodzą z uwalniania węglowodanów do krwiobiegu. Zjedzenie odrobiny jogurtu, sera lub szynki to przydatna sztuczka – mówi Gabriela

Najważniejsze zasady zdrowego chudnięcia według dietetyczki Meghan Markle: Gabrieli Peacock

1. Jedz pięć posiłków dziennie

Gabriela jest zdania, że wszyscy powinni jeść mało i często i że nie należy dopuścić do tego, abyś czuł się głodny.

2. Jedz jogurt przed posiłkami

Twierdzi, że spożywanie jogurtu przed posiłkami to świetny sposób na przyspieszenie odchudzania, ponieważ zmniejsza on skoki insuliny i cukru we krwi, które pochodzą z uwalniania węglowodanów do krwiobiegu.

3. Nie pomijaj posiłków

Gabriela mówi, że łatwiej jest przytyć, jeśli pominiesz posiłki, ponieważ oznacza to, że przez cały dzień miałeś niezrównoważony poziom cukru we krwi.

4. Wybierz odpowiednie węglowodany

Dietetyk gwiazd zachęca ludzi do wybierania węglowodanów o wysokiej zawartości błonnika, takich jak brązowy lub dziki ryż, a nie biały ryż.

5. Uzupełnij witaminy zgodnie z ich zapotrzebowaniem 

Gabriela mówi, że wraz z wiekiem należy inwestować w niektóre suplementy wspomagające odporność, trawienie i ogólne odżywianie.

6. Zwiększ swoją odporność

Gabriela zaleca filiżankę zielonej herbaty lub garść jagód dziennie -działają one przeciwzapalnie i przeciwwirusowo.

7. Jedz dla zdrowej skóry

Zaleca włączenie do diety produktów takich jak tłuste ryby, orzechy oraz nasiona, które pomagają zachować młody i zdrowy wygląd skóry.

Księżna Meghan. Fot. Forum

Meghan Markle księżna Sussex pojawiła się na evencie dotyczącym gotowania. Fot. MegaAgency.

Meghan Markle przed studiem NBC w Nowym Jorku. Fot.FameFlynet.

Zamierzacie skorzystać z rady dietetyka księżnej Meghan?

ZOBACZ WIĘCEJ:

Meghan Markle zaczyna proces ocieplania swojego wizerunku od zatrudnienia najlepszych PR-owców !

Meghan Markle, książę Harry i ich syn Archie widziani, jak jedzą lunch w TANIM pubie!

Meghan Markle sprzeciwi się Królowej co do jej ULUBIONEJ tradycji