Kilka tygodni temu biżuteryjna marka Apart znalazła się na ustach wszystkich za sprawą utrzymanej w nie najlepszym guście reklamy, w której wzięły udział Anna Lewandowska, Julia Wieniawa i Małgorzata Socha. Parodia ponad 4-minutowego spotu przygotowana przez warszawski Klub Komediowy stała się prawdziwym hitem sieci. Teraz znów znów o marce jest głośno, jednak można przypuszczać, że nie o to chodziło marketingowcom biżuteryjnego potentata.

Przeróbka reklamy APARTU hitem Internetu! Wieniawa, Socha, Lewandowska zostały sparodiowane

Apart prosi rząd o pomoc

Jak donosi Radio Zet, sieć jubilerska zwróciła się do rządu z prośbą o objęcie tzw. Tarczą Branżową. Apart w imieniu całego sektora wystosował apel do wicepremiera Jarosława Gowina, a kiedy sprawą zainteresowały się media, w internecie zawrzało.

Podczas narodowej kwarantanny Apart był zmuszony zamknąć ponad 200 salonów, a przychody spółki spadły do zera. Z informacji przekazanych przed Radio Zet wynika, że jest zagrożonych ponad 3 tys. etatów.

BARABASZ KOMENTUJE: Dotacje w rymie disco polo, czyli make Poland harder (FELIETON)

Brak wsparcia ze strony Państwa stawia nas z dnia na dzień przed dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników – można przeczytać w cytowanym przez dziennikarzy apelu.

Biorąc pod uwagę, że firma wypuściła niedawno wysokobudżetową reklamę z udziałem opływających w luksusy gwiazd, było oczywiste, że taka taktyka spotka się z jawną krytyką ze strony internautów. Na profilu marki użytkownicy Facebooka nie przebierali w słowach.

Anna Lewandowska znowu w ogniu krytyki. Okładka „Elle” podpaliła całą Polskę

  • Podobno nie macie kasy na wypłaty? Świetna strategia zarządzania biznesem.
  • Kochani, co poszło nie tak? Miliony monet na reklamy oderwane od rzeczywistości nie zadziałały? Media donosza, ze ja wypłaty dla pracowników nie ma i rząd prosicie o wsparcie.
  • Czy Apart nie ma wstydu prosząc rząd o dofinansowanie? wydali grube pieniądze na kilkuminutową reklamę, a po kilku miesiącach narzekają, że nie mają z czego płacić pracownikom. geniusze zarządzania.
  • Apart zatrudnia milionerki o topowych stawkach do zagrania w megalomańskiej reklamie. Też Apart: prosi rząd o wsparcie finansowe.

Co ciekawe, oprócz zdumiewająco długiej reklamy, powstał film dokumentujący pracę na planie spotu ( prawdopodobnie na wypadek, gdyby po 4-minutowym filmie ktoś czuł niedosyt). Można z niego wywnioskować, że kosztująca fortunę kampania powstawała latem. Oznacza to, że kiedy większość przedsiębiorców zaciskała pasa, Apart zdecydował się na zatrudnienie topowych celebrytek z niebotycznie wysokimi stawkami.

Julia Wieniawa chwali się projektem SYPIALNI i kolejną łazienką. „Wanna będzie pięknie obita marmurkiem”

Wygląda więc na to, że sparodiowana reklama była jedynie wierzchołkiem góry lodowej wizerunkowego kryzysu jednej z największych polskich marek.

 

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez APART (@bizuteriaapart)