W środę podczas meczu meczu Bayernu Monachium z Olympiakosem Pireus, Robert Lewandowski (31 l.) strzelił gola, a później zrobił charakterystyczną „cieszynkę”, którą poinformował, że jego żona, Anna Lewandowska (31 l.) jest w ciąży. Niektóre marki podchwyciły temat, którym żyje cała Polska i wykorzystały go do promocji swoich produktów.

Wiemy, w którym miesiącu CIĄŻY jest Anna Lewandowska. Nie czekała zbyt długo na ogłoszenie

Marki wykorzystują dziecko Roberta i Anny Lewandowskiej do promocji

Marki posłużyły się tzw. real-time marketingiem. Drugie dziecko Lewandowskich wykorzystały do reklamy.

Zrobiła to m.in. Ikea. Zareklamowała strój do przewijania hasłem „przewijak wraca do gry”.

Marka KFC wykorzystała hasło „Mały Lewy”, a Lidl Polska promując swoją lalkę napisał post:

Nowe w składzie? Gra-tu-le-wy, tzn. gratulujemy  I mamy od razu propozycję na przyszłość. Lalka First Words Baby zachwyci każdego maluszka 

Piwo Beck’s opisano natomiast hasłem: Ania przechodzi na bezalkoholowe.

Jak wyglądała Anna Lewandowska na meczu, podczas którego Lewy zdradził, że jest w ciąży?

Czym jest real time marketing?

Jest to marketing dziejący się w świecie rzeczywistym – polega na nawiązywaniu do bieżących wydarzeń i informacji nawet już kilka minut po ich pojawieniu się. Jest świetnym narzędziem do promocji marki i jeśli szybko zareagujemy, nasza reklama może zyskać charakter viralowy.

Robert Lewandowski robi cieszynkę podczas meczu fot. Imago Sport / Forum

Robert Lewandowski robi cieszynkę podczas meczu fot. Imago Sport / Forum

Anna Lewandowska Klara Lewandowska

Anna Lewandowska z córką Klarą na meczu Fot.Forum/Imago Sport/ActionPictures