Marki wykorzystują drugie dziecko Anny i Roberta Lewandowskich do swojej promocji – zobaczcie najlepsze reklamy
Temat podchwyciła m.in. Ikea i KFC.
W środę podczas meczu meczu Bayernu Monachium z Olympiakosem Pireus, Robert Lewandowski (31 l.) strzelił gola, a później zrobił charakterystyczną „cieszynkę”, którą poinformował, że jego żona, Anna Lewandowska (31 l.) jest w ciąży. Niektóre marki podchwyciły temat, którym żyje cała Polska i wykorzystały go do promocji swoich produktów.
Wiemy, w którym miesiącu CIĄŻY jest Anna Lewandowska. Nie czekała zbyt długo na ogłoszenie
Marki wykorzystują dziecko Roberta i Anny Lewandowskiej do promocji
Marki posłużyły się tzw. real-time marketingiem. Drugie dziecko Lewandowskich wykorzystały do reklamy.
Zrobiła to m.in. Ikea. Zareklamowała strój do przewijania hasłem „przewijak wraca do gry”.
Marka KFC wykorzystała hasło „Mały Lewy”, a Lidl Polska promując swoją lalkę napisał post:
Nowe w składzie? Gra-tu-le-wy, tzn. gratulujemy I mamy od razu propozycję na przyszłość. Lalka First Words Baby zachwyci każdego maluszka
Piwo Beck’s opisano natomiast hasłem: Ania przechodzi na bezalkoholowe.
Jak wyglądała Anna Lewandowska na meczu, podczas którego Lewy zdradził, że jest w ciąży?
Czym jest real time marketing?
Jest to marketing dziejący się w świecie rzeczywistym – polega na nawiązywaniu do bieżących wydarzeń i informacji nawet już kilka minut po ich pojawieniu się. Jest świetnym narzędziem do promocji marki i jeśli szybko zareagujemy, nasza reklama może zyskać charakter viralowy.