Robert Lewandowski swoim nazwiskiem sygnował już wiele produktów. Od napojów, przez ubrania, szampony przeciwłupieżowe, po luksusowe apartamenty. Ostatnia współpraca piłkarza wzbudza sporo emocji – na rynku pojawiła się kawa o nazwie RL9. Lewandowski jest marketingowym ambasadorem produktu.

Anna Lewandowska pokazuje DUŻY brzuszek w 6. miesiącu i wyznaje, że jej druga ciąża jest inna

Kawę Lewego można było najpierw kupić w niemieckich sklepach. Teraz dotarła do Polski. Pojawi się na półkach w Kauflandzie.

Kwa nie jest specjalnie droga – ćwierćkilowe opakowanie kosztuje w promocji 12,99 zł.

Internet zareagował sceptycznie na kawę od Lewego. W komentarzach pod artykułem w serwisie Wirtualne Media czytamy takie opinie:

Szanuję Roberta Lewandowskiego. Ala ta kawa to będzie porażka roku. Z całym szacunkiem…

Robert Lewandowski o życiu w Niemczech. Nie jest tak KOLOROWO

Z punktu widzenia wizerunku i Pr własnego zawodnika pomysł absurdalny. Kompletnie niezrozumiały. To nie czas na takie zabawy dla piłkarza takiej rangi. Kto namawia Roberta na takie aktywności. Dbałość o slogan RL9 powinna być drobiazgowo analizowana, a tymczasem ten skrót staje się wszechobecny… przecież Robert nie potrzebuje tych kilkuset tysięcy, wiec po co taki zabieg?

Wersja w tekturowym opakowaniu to gotowy design na ‚„eau de toilette”

czekamy jeszcze na herbatkę, ciasteczka oraz gazetkę. Najlepiej wszystko w czteropaku! – piszą internauci.

Anna Lewandowska bez makijażu na Instagramie, fanki pytają, czy to jej oczy, czy soczewki

Jak uważacie – dobry pomysł z tą kawą? Kupicie?

scena z: Robert Lewandowski, SK:, , fot. Piętka Mieszko/AKPA

scena z: Robert Lewandowski, SK:, , fot. Piętka Mieszko/AKPA

scena z: Anna Lewandowska, Robert Lewandowski, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA

scena z: Anna Lewandowska, Robert Lewandowski, SK:, , fot. Kurnikowski/AKPA