Selena Gomez wygryzie Kylie Jenner i Rihannę? Piosenkarka już zrobiła szum w branży Beauty
Gomez poinformowała fanów o dużym projekcie.

Biznes makijażowy kwitnie, o czym na własnej skórze przekonała się Kylie Jenner, która została najmłodszą miliarderką dzięki swojej firmie Kylie Cosmetics. Rihanna jest kolejną gwiazdą, która postanowiła stworzyć autorską linię kosmetyków. Teraz Selena Gomez (28 l.) postanowiła dołączyć do koleżanek i branży i poinformowała, że niebawem zostanie wypuszczona linia do makijażu stworzona przez piosenkarkę.
WOW! Selena Gomez w tej stylizacji wygląda jak Meghan Markle (FOTO)
Selena Gomez wprowadza na rynek linię kosmetyków
Po raz pierwszy plotkowano o linii kosmetyków stworzonych przez Selenę Gomez w sierpniu 2019 roku. Pół roku później wszystko jest już wiadome. Gwiazda sama poinformowała na swoim Instagramie jak będzie nazywać się jej autorska kolekcja, a także kiedy pojawi się na sklepowych półkach!
Inspiracją do nazwania linii jest najnowszy album Seleny Gomez pt. „Rare”, co w tłumaczeniu na język polski, oznacza osobę niespotykaną, wyjątkową – idealnie pasuje to do linii kosmetyków, które przecież mają podkreślać naszą urodę a nie ją maskować.
Nie powinniśmy wyglądać jak wszyscy inni, powinniśmy wyglądać jak my – skomentowała wokalistka
Nawet najpopularniejsi wokaliści zarabiają więcej pieniędzy z produktów sygnowanych swoim nazwiskiem, niż ze sprzedaży płyt i koncertów. Sel zdradziła, że proces powstawania kolekcji makijażowej zajął jej dwa lata.
Ludzie, pracuję nad tym specjalnym projektem od dwóch lat i mogę oficjalnie powiedzieć, że tego lata Rare Beauty pojawi się w sklepach @sephora w Ameryce Północnej! Śledź @rarebeauty i zostań częścią naszej pięknej społeczności. Oto drobna zajawka – podpisała filmik promocyjny piosenkarka
Zaledwie kilka godzin po udostępnieniu pierwszego zdjęcia na profilu Rare Beauty, konto ma 1,1 miliona obserwujących!
Selena Gomez promuje swoją linię kosmetyczną „Rare Beauty”:
https://www.instagram.com/p/B8KKNdKj50h/
Marka podzieliła się również swoim manifestem na Instagramie:
Nasz założyciel @selenagomez uważa, że każdy jest wyjątkowy. Ale dzisiaj zbyt wielu ludzi czuje się uwięzionych przez nierealne oczekiwania, których nie może osiągnąć. @Rarebeauty polega na zaakceptowaniu tego, kim jesteś… i znajdowaniu piękna w twoich niedoskonałościach – czytamy na profilu marki
Wszystko wskazuje na to, że linia kosmetyków sygnowana nazwiskiem Gomez będzie zawierać pomadki, produkty do oczu, róże do policzków i rozświetlacze.
https://www.instagram.com/p/B8KLqCNn8aM/
Jesteście ciekawi kolekcji kosmetyków od Sel Gomez?
ZOBACZ WIĘCEJ:
Selena Gomez znów wbiła SZPILĘ Justinowi Bieberowi. Zobaczcie tekst tej piosenki

Fot.Forum/Backgrid USA

Fot.Forum/Backgrid USA

Fot.Forum/Matrix
Anonim | 5 lutego 2020
A mi się podoba ten pomysł, o ile nie będzie powielać tego, czego i tak mamy już w nadmiarze. Fajnie, gdyby dla odmiany wypuściła naturalne kosmetyki z dobrym składem, które pielęgnują skórę, żeby faktycznie wydobyć z niej to naturalne piękno. I w dodatku z fajnymi ekologicznymi opakowaniami. Przynajmniej wtedy by się czymś wyróżniła. No ale zobaczymy, bo pewnie będzie to samo co w przypadku innych – syf w złotych papierkach.
Dcd | 5 lutego 2020
Głupia nazwa i dziwne gadanie… bądź sobą, niedoskonałości i kosmetyki do makijażu… jedno drugie wyklucza. Nie widzę tego. Rihanna zawsze eksperymentowala w wyglądem (moda, fryzury), Kylie i Kim reprezentują obecne trendy (moda na sztucznego, napompowanego glonojada) więc u nich tego rodzaju biznes jest naturalny.
anemin | 5 lutego 2020
Straszny pomysl
Anonim | 5 lutego 2020
O kurde, czarno to widzę… Jeżeli oni będą bazować na prawdzie i braku Photoshopa to nie będzie z tego kasy. Ludzie lubią byc okłamywani i dążyć do nierealnych efektów, szczególnie w sferze beauty…”Bądź sobą” haha no nie wydaje mi się. Ten biznes polega na tym, że tworzy się kompleksy u młodych dziewczyn żeby później dawać im rozwiązanie i produkty które będą „działać” i „przybliżać” je do wyglądu zoperowanej, ostrzykniętej wypełniaczami gwiazdy. Jest jakiś promil osób które się nie poddają temu praniu mózgu i patrzą na składy i mają realne oczekiwania, ale na nich miliardów raczej się nie zbije
Ila | 5 lutego 2020
Omg porazka