Marka Skims należąca Kim Kardashian osiągnęła wartość 4 miliardów dolarów według najnowszej wyceny opublikowanej przez New York Times. Te zadziwiające liczby są prawie miliard dolarów wyższe od wyceny Skims w wysokości 3,2 miliarda dolarów, którą inwestorzy przypisali marce w zeszłym roku.

Rekordowa wartość marki SKIMS

42-letnia Kardashian założyła swoją firmę w 2019 roku, a marka osiągnęła sprzedaż w wysokości 2 milionów dolarów już kilka minut po uruchomieniu swojej strony internetowej. Początkowo skupiała się na bieliźnie korygującej, ale Kardashian rozszerzyła swoją ofertę na seksowne kostiumy kąpielowe i wygodne stroje do domu. Popularność Skims nie słabnie.

To już pewne! To ON jest nowym wybrankiem Kim Kardashian

Prawie każda nowa kolekcja jest wyprzedana w ciągu kilku minut, gdy fani wykupują staniki, majtki, skarpetki, piżamy i inne produkty z charakterystycznymi dla Kardashianek neutralnymi odcieniami (a także z nowymi, odważnymi kolorami).

Według New York Times, firma szacuje, że w 2023 roku osiągnie sprzedaż w wysokości 750 milionów dolarów, po rewelacyjnym wyniku zeszłego roku, kiedy to osiągnęła sprzedaż na poziomie 500 milionów dolarów.

Kourtney OSTRO o Kim Kardashian, „Chciwa, wroga, nie do zniesienia…”

Wiadomości te pojawiły się po tym, jak pewna kobieta o imieniu Angelina Wiley przypisała kostiumowi Skims uratowanie jej życia w viralowym filmie na TikToku. Wiley miała na sobie jednoczęściowy kostium za 68 dolarów, gdy została postrzelona cztery razy w Kansas City w Missouri w Sylwestra, i podzieliła się, że „był tak obcisły, że dosłownie powstrzymał ją od wykrwawienia się”.

Spodziewa się, że w najbliższym czasie Skims rozszerzy swoją ofertę o odzież męską i otworzy sklepy stacjonarne.