Rada Etyki Social Mediów zwróciła uwagę, że w ostatni weekend influencerki wyjątkowo robiły zakupy w sklepie „Żabka”: „Jeżeli zauważyliście , że wasze ulubione influencerki biegły w weekend do Żabki, bo nagle skończyły im się podstawowe produkty żywnościowe…”.

Influencerzy robią kampanię podczas kwarantanny

Anna Lewandowska wygłupia się na TikToku (WIDEO)

Rada Etyki Social Mediów” pisze, że sklep „Żabka” nie dostosowuje się do nakazów pozostania w domu i płaci influencerom za niepotrzebne wychodzenie z domu i narażanie cudzego życia i zdrowia, „bo hajs musi się zgadzać”.

Biuro prasowe sklepu „Żabka” wysłało nam oświadczenie. Ich zdaniem kampania ma uświadamiać ludzi, że powinni siedzieć w domu, a jedyny bezpieczny sklep to „Żabka”:

Żabka, w ramach działań komunikacyjnych skierowanych do klientów, od ponad roku współpracuje także z influencerami. Jest to standardowy kanał komunikacji, wykorzystywany przez większość podmiotów obecnych na rynku. Ostatnia kampania miała na celu edukację w kwestii bezpiecznych zakupów, w tym korzystania z rękawiczek i płynów do dezynfekcji, unikania dotykania produktów oraz przestrzegania limitów dotyczących liczby osób przebywających w tym samym czasie w sklepie. Uważamy, że to ważne, aby oprócz wprowadzenia nadzwyczajnych środków w sklepach, promować odpowiedzialne postawy wśród naszych klientów – pisze biuro prasowe.

Marina Łuczenko-Szczęsna wywija na TikToku. Tak pociesza się rozłąką z Wojtkiem</

Przekonują, że większość twórców, z którymi współpracują informuje swoich fanów, że należy wychodzić z domu jedynie, kiedy zachodzi taka konieczność i zgodnie z ustaleniami relacje mają być realizowane jedynie podczas standardowych zakupów lub w ogóle poza sklepem, i to tylko w przypadku influencerów, którzy mają sklep Żabka w najbliższym sąsiedztwie.

Równolegle jako sieć podjęliśmy szereg działań zapobiegawczych w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym franczyzobiorcom, sprzedawcom i klientom w obliczu rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dokonujemy także istotnych zmian w asortymencie, dostosowując go do potrzeb klientów w obecnej sytuacji m.in. poprzez poszerzenie oferty artykułów spożywczych codziennego użytku – dodają.